Wat zijn de levertijden?
De levertijden zijn 2 tot 3 werkdagen, let wel op bestellingen worden alleen maandag t/m donderdag verzonden.
Wanneer zijn de verzenddagen?
Bestellingen worden van maandag t/m donderdag verzonden. Overige dagen worden geen bestellingen opgestuurd. Omdat er vaak vers producten tussen zitten. Postnl is niet consequent met de leveringen in het weekend. Dat houdt in dat de producten in het weekend blijven liggen, hier door gaat de kwaliteit achteruit van de producten. Soms kan het ontzettend druk zijn met bestellingen, waardoor de streven van 2 a 3 werkdagen niet wordt gehaald dit wordt dan met de klant gecommuniceerd.
Wat is het verschil tussen de fessia de bridal blend en de normale cone?
De fessia cones is cremig ten opzichte van de “normale cone” dit is zeer geschikt voor de fessia henna stijl.
De bridal blend is speciaal ontwikkelt voor de bruiden voor mooie donkere tinten.De normale cone is lekker stringy (snottig) hier mee kun je mooie lijnen trekken.
Wat is het verschil tussen de fessia poeder en de normale poeder?
Deze poeder is eveneens ontwikkelt voor de fessia designs. Deze poeder wordt ook gebruikt om de fessia cones te maken. Dus geschikt voor de mensen die de cones zelf willen maken.
Is de henna natuurlijk ?
Alle henna producten die worden verkocht zijn 100% natuurlijk.
Deze worden gemaakt met citroensap, water, verse henna poeder, suiker en etherische oliën.
Net als met alle natuurlijke producten kunnen er gevoeligheden optreden.
Mocht er hier meer over vragen zijn kunt u contact opnemen met Hennafashion.
Zij zullen u verder helpen hiermee.
In zwarte henna bevat PPD lees: P-PHENYLENEDIAMINE
uitgesproken als parafenyleendiamine, hierna PPD genoemd), dan kunt u eczeem krijgen. U moet dus zorgen dat u zo min mogelijk in contact komt met PPD. Allergie voor PPD betekent dat u allergisch bent voor bepaalde kleurstoffen. Enkele voorbeelden van deze kleurstoffen zijn: p-aminophenol, m-aminophenol, nitro-p-phenylenediamine, n-phenyl-p-phenylenediamine (para-aminophenylamine), toluene-2,5-diamine (sulfate).
Kan ik ook langskomen in de winkel ?
Winkel bezoek is enkel mogelijk op afspraak.
Zowel voor het aanbrengen van henna en kopen van producten. Ook als u producten heeft besteld via de website en heeft gekozen voor ophalen. Maak hier eens een afspraak voor.
Waar kan ik mijn bestelling volgen ?
Bestellingen gedaan via de website is te volgen via de email die u heeft gekregen van postnl. Let dus op dat u de goede email adres invult, check ook evt de spambox
Kan ik mijn levertijd verkorten ?
Nee helaas niet, dit is volledig afhankelijk van postnl. Mocht u de producten heel snel nodig hebben dan is ophalen hier in de beste optie.
Er staat dat mijn pakket is aangekomen, maar dit is niet het geval wat doe ik nu ?
Het beste kun je dan even met ons bellen, wij zullen vervolgens contact opnemen met postnl. Aan de hand daarvan krijgt u meer informatie.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als de bestelling is verwerkt dus vers gemaakt, verpakt of verzonden is annuleren niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling bewerken?
Nog iets toevoegen aan uw bestelling is mogelijk maar verminderen helaas niet.
Wat als ik het verkeerde adres invul bij het bestellen?
Ten allertijden is de klant zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een juiste adres.
Blijkt dit na verzenden niet correct te zijn, dan dient u nogmaals de verzendkosten betalen.
Mocht hier producten tussen zitten die vergankelijk zijn, worden deze NIET vergoed.
Kunnen jonge kinderen en/of zwangere vrouwen henna gebruiken?
Jonge kinderen onder de 10 jaar, zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven dienen enkel henna te gebruiken met lavendel etherische oliën. Vraag hier
met nadruk om bij het bestellen of neem even contact op.
Hoe kan ik je boeken?
Boeken kan door contact op te nemen ivm beschikbaarheid.
Hier zal er gekeken worden of Nafisha beschikbaar is op de gewenste datum.
Er zzal een contract / factuur worden opgesteld. Na akkoord en ontvangen van aanbetaling is je boeking definitief